Skip to content
navi.net.pl

navi.net.pl

  • Strona główna
  • Marketing
  • Reklama
  • Pozostałe
  • Lista artykułów
  • O nas
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Marketing
  • Rodzaje, statystyki popularności i zalety prowadzenia marketingu w mediach społecznościowych.
  • Marketing

Rodzaje, statystyki popularności i zalety prowadzenia marketingu w mediach społecznościowych.

5 kwietnia 2022

Wiele osób wie, że istnieje wiele rodzajów mediów społecznościowych. Jednak wiele z takowych to osób nie wie, jakie są to dokładnie i jakie można rodzaje wykorzystać do takowego to marketingu social mediów. Teraz omówimy sobie rodzaje mediów społecznościowych przed pójściem dalej w dół.

– Media społecznościowe, które służą do publikacji opinii, a zarazem prezentacji swoich poglądów. – Często jest do tego wykorzystywany blog.

– Media społecznościowe, które służą do współdzielenia się zasobami. – Często jest do tego wykorzystywany YouTube.

– Media społecznościowe, które pozwolą nam na takowe budowanie i utrzymywanie relacji. – Często jest to wykorzystywany Facebook.

– Media społecznościowe, które zostały nastawione na komunikację. – Często jest to wykorzystywany takowy What’sApp

– Media społecznościowe, które nastawione są na bieżące informacje i na udostępnianie aktualności. – Często jest do tego wykorzystywany Twitter.

Statystyki popularności.

Trzeba teraz przyjrzeć się tak naprawdę jakie są najbardziej to popularne serwisy społecznościowe w Polsce dlaczego? Dlatego, żeby nie zacząć prowadzić swojego marketingu na mediach społecznościowych, które są bardzo rzadko wykorzystywane w Polsce. Pamiętaj, że najczęściej przy marketingu w social media chcesz zacząć docierać swoją treścią do osób w przedziale od 16 do 64 lat. Takowe te media społecznościowe wymienione niżej oferują taką bazę klientów. Dlatego, więc przejdźmy do statystyk popularności social media na Polskim rynku. Gdzie na rok 2021/2022 przesiaduje najwięcej osób.

1. YouTube – 92 proc.

2. Facebook – 89 proc.

3. Facebook messenger – 72 proc.

4. Instagram – 55 proc.

5. Waht’sApp – 45 proc.

6. Twitter – 35 proc.

7 Skype – 31 proc.

8 Snapchat – 29 proc.

9 LinkedIn – 26 proc.

10 Pinterest – 25 proc.

11 nk.pl – 19 proc.

12 Twitch – 18 proc.

13 Reddit – 16 proc.

14 TikTok – 15 proc.

15 WeChat – 15 proc.

16 Viber – 14 proc.

Zalety ów prowadzenia marketingu w social media.

Jakie są największe zalety, prowadzenia takowego to marketingu w social media? Co może nam to wszystko przynieść? Poznaj parę najważniejszych zalet marketingu w mediach społecznościowych.

– Możliwość szybkiego nawiązania kontaktu bezpośrednio z takowym to klientem.

– Możliwość szybkiego budowania relacji.

– Duży zasięg, dzięki popularności ów social mediów.

– Możliwość pozyskiwania szybko nowych to klientów.

– Wiele możliwości do określenia takowej to grupy docelowej.

– Możliwość przekierowywania ruchu z social media na strony www.

– Sposób na łatwe poinformowania o najnowszych to promocjach.

– Szybkie rozprzestrzenienia się ważnych informacji.

Continue Reading

Poprzedni: Co to jest social media marketing i jakie oferuje nam możliwości?
Następny: Jak zacząć prowadzić działania na Twoich Twitterze?

Przeczytaj także

Jak prowadzić strategię marketingową cold calling – krok po kroku
  • Marketing

Jak prowadzić strategię marketingową cold calling – krok po kroku

23 września 2022
Copywriting. Czy pisanie tekstów pomoże zasilić domowy budżet?
  • Marketing

Copywriting. Czy pisanie tekstów pomoże zasilić domowy budżet?

8 kwietnia 2022
Jak zacząć prowadzić działania na Twoich Twitterze?
  • Marketing

Jak zacząć prowadzić działania na Twoich Twitterze?

6 kwietnia 2022
Co to jest social media marketing i jakie oferuje nam możliwości?
  • Marketing

Co to jest social media marketing i jakie oferuje nam możliwości?

4 kwietnia 2022
Business Model Canvas. Narzędzie do realizacji celów firmy
  • Marketing

Business Model Canvas. Narzędzie do realizacji celów firmy

21 marca 2022

Aktualności

Jak prowadzić strategię marketingową cold calling – krok po kroku
  • Marketing

Jak prowadzić strategię marketingową cold calling – krok po kroku

23 września 2022
Istnieją firmy, które nie mają opracowanej dobrej strategii cold calling, co może prowadzić do słabych wyników i bardzo niskiego lub zerowego współczynnika konwersji. Aby tego uniknąć, poniżej przedstawiamy kroki, które należy podjąć, aby przeprowadzić dobrą kampanię: Przed rozmową Przed...
Czytaj więcej
Pozycjonowanie lokalne po prostu wyjaśnione przez ekspertów – SEOSEM24 opinie

Pozycjonowanie lokalne po prostu wyjaśnione przez ekspertów – SEOSEM24 opinie

12 lipca 2022
Statuetki Inspirator Kariery 2022 rozdane – zobacz, kto wygrał w kategorii „Współpraca międzynarodowa – BIZNES”

Statuetki Inspirator Kariery 2022 rozdane – zobacz, kto wygrał w kategorii „Współpraca międzynarodowa – BIZNES”

12 lipca 2022
Algorytm Google: zrozumienie, w jaki sposób Google indeksuje i nadaje priorytet Twojej witrynie

Algorytm Google: zrozumienie, w jaki sposób Google indeksuje i nadaje priorytet Twojej witrynie

12 kwietnia 2022
Marketing treści: przewodnik po poprawie pozycjonowania witryny i zwiększeniu ruchu

Marketing treści: przewodnik po poprawie pozycjonowania witryny i zwiększeniu ruchu

11 kwietnia 2022

Polecamy

Algorytm Google: zrozumienie, w jaki sposób Google indeksuje i nadaje priorytet Twojej witrynie
  • Reklama

Algorytm Google: zrozumienie, w jaki sposób Google indeksuje i nadaje priorytet Twojej witrynie

12 kwietnia 2022
Marketing treści: przewodnik po poprawie pozycjonowania witryny i zwiększeniu ruchu
  • Reklama

Marketing treści: przewodnik po poprawie pozycjonowania witryny i zwiększeniu ruchu

11 kwietnia 2022

Nie przegap

Jak prowadzić strategię marketingową cold calling – krok po kroku
  • Marketing

Jak prowadzić strategię marketingową cold calling – krok po kroku

23 września 2022
Pozycjonowanie lokalne po prostu wyjaśnione przez ekspertów – SEOSEM24 opinie
  • Pozostałe

Pozycjonowanie lokalne po prostu wyjaśnione przez ekspertów – SEOSEM24 opinie

12 lipca 2022
Statuetki Inspirator Kariery 2022 rozdane – zobacz, kto wygrał w kategorii „Współpraca międzynarodowa – BIZNES”
  • Pozostałe

Statuetki Inspirator Kariery 2022 rozdane – zobacz, kto wygrał w kategorii „Współpraca międzynarodowa – BIZNES”

12 lipca 2022
Algorytm Google: zrozumienie, w jaki sposób Google indeksuje i nadaje priorytet Twojej witrynie
  • Reklama

Algorytm Google: zrozumienie, w jaki sposób Google indeksuje i nadaje priorytet Twojej witrynie

12 kwietnia 2022
© navi.net.pl